N
El Mercat Central posa de rellevància els seus principals atributs: frescor, qualitat, sabor i sostenibilitat

El Mercat Central posa de rellevància els seus principals atributs: frescor, qualitat, sabor i sostenibilitat

| 30/01/2018 | Mercat Central de València |
La campanya també posa en valor "l'altra forma de comprar" que afavoreix el contacte personal entre el client i el venedor
 

València, 26 de gener de 2018. El Mercat Central de València acaba de llançar una innovadora campanya de comunicació dirigida als compradors i visitants, que posa en relleu els principals atributs dels seus productes: frescor, qualitat, sabor i sostenibilitat. 

Així mateix la campanya posa en valor la infinita varietat d'oferta que té la més gran superfície de producte fresc d'Europa i "l'altra forma de comprar", basada en la proximitat, que afavoreix el tracte personal entre els compradors i els venedors i no es dóna en altres establiments, i la possibilitat de triar fàcilment productes naturals produïts en el propi entorn de València.

Els cartells i anuncis reflecteixen una nuvia que incorpora al seu abillament productes de l'horta, com el ram de bròcoli que sosté en les seues mans, que en un missatge exclama "En el fresc i en el sa, en el natural i en el sostenible, en el sabor i en la qualitat… Sí, vull". I en un altre diu "Amb tu pa i ceba… i pernil, xulles, vi, daurada, moixama, taronges… Sí vull".

La campanya es podrà visualitzar en el propi Mercat Central, on ja s'han instal·lat banderoles de gran grandària, i també en les posteriors d'autobusos de l'EMT i el canal Busso, i es difondrà també a través de mitjans de comunicació i xarxes socials.

 

 

Carro Compra

No hi ha cap article en el teu carro de la compra

 
Articles
0
Import
0,00 €
 
 
 
Entrega a domicili
 
Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies . Tancar