L'Associació de Venedors del Mercat Central de València convida als seus clients a gaudir d'un Sant Valentí de cinc estreles. Per a celebrar en parella esta data tan especial, l'Associació de Venedors sortejarà una nit a l'Hotel Les Arenes de València per a dues persones.
Els que desitgen participar només hauran de buscar els tres cors de diferent color (roig, blau i groc) en els cartells que exhibiran les parades del Mercat; fotografiar en cadascun dels tres parades triats un cor de color diferent; i enviar les tres fotos a mercat@mercadocentralvalencia.es o pujar-les a les seues xarxes socials etiquetant al Mercat Central de València. Només és possible una participació per persona que envie les tres fotos (una d'una parada amb cor roig, una altra d'un altra parada amb cor blau i una altra d'un altra parada amb cor groc). El sorteig se celebrarà el 15 de febrer.
Amb esta iniciativa els venedors del Mercat Central celebraran l'amor d'una manera especial, omplint el mercat de cors i convidant als seus clients a recórrer les seues parades amb esta proposta divertida per a gaudir d'un dia de compres en el mercat en parella, en família o amb amics.
Les bases del sorteig es poden consultar en la web del Mercat Central de València
(https://www.mercadocentralvalencia.es/).
El premi és una nit ‘Aires de Romanç’ a l'Hotel Les Arenes, que inclou allotjament en habitació doble Deluxe amb terrassa i vistes a la mar; sopar en el restaurant Sorolla de l'Hotel (menú de degustació maridado amb selecció de vins valencians); i desdejune bufet en el mateix restaurant.
La reserva és vàlida per a tots els dies de la setmana sobre la base d'habitació doble per a dos adults i és possible canviar-la fins al 15 de març de 2024. Està subjecta a disponibilitat i ha d'efectuar-se amb almenys 72 hores d'antelació a l'email: reservas.lasarenas@hsantos.es.
El projecte ‘Ningú Sense la seua Ració Diària’ del Banc d'Aliments de València ha tornat al Mercat Central esta setmana. Els clients que ho desitgin podran realitzar fins dissabte que ve la seua aportació benèfica als qui més ho necessiten mitjançant compres virtuals, a través de tòtems amb pantalles digitals i tauletes, amb l'ajuda voluntaris del Banc d'Aliments.
Els donatius es convertiran en targetes moneder del Mercat Central perquè o bé els beneficiaris o bé el Banc d'Aliments puguin realitzar la compra de carn, fruita, verdura i productes frescos en les parades del Mercat Central, en funció de les seues necessitats.
El projecte ‘Ningú Sense la seua Ració Diària’, desenvolupat per l'empresa castellonenca Naria -que col·labora amb el Banc d'Aliments de València des de 2021 per a digitalitzar els seus sistemes i potenciar la seua capacitat d'ajuda-, és una aposta per modernitzar el sistema de captació de recursos i atendre a aquells que demanden productes de primera necessitat.
Els fons recaptats s'introdueixen en targetes solidàries anònimes amb les quals aquells que necessiten ajuda podran anar al Mercat Central i comprar els aliments que necessitin. D'esta manera s'eviten els costos de logística i, a més, es garanteix la privacitat dels beneficiaris.
El Banc d'Aliments de València va néixer en 1994 a La Pobla de Vallbona. És una associació apolítica, aconfessional, sense ànim de lucre i és un dels 54 Bancs d'Aliments dels quals componen la Federació de Bancs d'Aliments d'Espanya (FESBAL).
Les seues accions es dirigeixen a intentar cobrir les necessitats alimentàries de les persones que es troben en situació de precarietat i que manquen d'una nutrició digna, arribant a ells a través de les entitats benèfiques homologades a les quals atenen des de les seves instal·lacions. Per a poder realitzar aquesta atenció intenten aconseguir aliments per tots els mitjans possibles, lluitant, al mateix temps, contra el desaprofitament alimentari.
El Mercat Central de València ha eixit al carrer per a donar les gràcies als seus clients convidant-los a participar en una yincana fotogràfica, en el marc dels actes de celebració del 95è aniversari des que va obrir per primera vegada les seues portes al públic, el 15 de març de 1928.
Els qui desitgin participar en esta iniciativa del Mercat Central, que compta amb el suport de Mercavalència i la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament, hauran de fotografiar-se de manera recognoscible amb les fruites i verdures gegants distribuïdes per la ciutat fins al 18 de maig.
El següent pas és pujar les fotos a la xarxa social que es desitgi amb el hashtag #95MERCATCENTRAL o enviar-les per correu electrònic a l'adreça informacion@mercadocentralvalencia.es.
La mateixa persona no podrà optar dues vegades a un premi. I la mateixa fotografia no podrà optar a diferents premis de diferents persones.
Hi ha sis fruites i verdures en total i solo amb fotografiar-se amb tres d'elles, s'obté premi (fins a fi d'existències). Els participants que enviïn les seves fotografies amb, almenys, tres escultures de fruites o verdures rebran els següents premis:
- Tres fotografies de fruites/verdures diferents: Pack de merchandasing i targeta de client del Mercat Central de València.
- Sis fotografies de fruites/verdures diferents: Pack de merchandasing, 10 mercaeuros (10 euros per a gastar en el Mercat Central) i targeta de client del Mercat Central de València.
Les fruites i verdures estan situades en:
- Avinguda Blasco Ibáñez - Calle Botànic Cavanilles (enfront de Vivers). (Llima).
- Cruz Coberta. Cantonada Sant Vicent - Doctor Tomás Sala. (Taronja).
- Passeig de l'Albereda - Encreuament amb Avinguda de França. (Pimentó)
- Plaza de Bruixes – Mercat Central. (Carxofa)
- Avinguda de les Corts Valencianes (enfront de l'escultura de la Dama d'Elx de Manolo Valdés). (Tomaca)
- Plaza Pintor Segrelles - Finca Vermella. (Albergínia)
L'Associació de Venedors del Mercat Central de València, davant la greu situació que està vivint Ucraïna, després de remenar diverses opcions, ha decidit fer una crida a venedors i clients per a canalitzar les ajudes a la població civil afectada a través del Comité d'Emergència, en el qual s'integren sis ONG de diferents àmbits d'actuació, però totes amb experiència en crisi humanitària -Aldeas Infantiles SOS, Educo, Médicos del Mundo, Oxfam Intermón, Plan International y World Vision-, que ha sol·licitat un treball conjunt i coordinat.
El Mercat Central de València posa al servei del Pla d'Emergència Nacional la seua forta presència en xarxes socials i la seua visibilitat com una de les institucions de la ciutat per a brindar el seu suport en la captació de fons que es destinaran a ajudar a la població ucraïnesa.
Les aportacions econòmiques es poden realitzar accedint a la web del Comité d'Emergència (https://www.comiteemergencia.org/donacion-ucrania/), per SMS (enviant ‘Juntos’ al 28014), Bizum (al 02076) o trucant al telèfon 900 595 216.
Les donacions rebudes es distribueixen a través de les diferents ONG per a cobrir les principals àrees que exigeixen la intervenció en una crisi humanitària: refugi (davant la pèrdua d'habitatge); materials de primera necessitat (com a mantes, lones, roba, unitats potabilitzadores d'aigua, mosquiteras, utensilis de cuina i productes d'higiene); seguretat alimentària (distribució d'aliments i suplements nutricionals davant la destrucció de comerços, collites i fàbriques); atenció mèdica urgent (mitjançant trasllat de clíniques mòbils per a l'assistència dels ferits, així com personal i material mèdic, que serveixen de suport a hospitals ja existents en la zona del desastre); aigua, sanejament i higiene, per a evitar epidèmies; suport psicosocial davant casos de trastorns i/o estrés post-traumàtic; protecció humanitària (per a garantir el respecte als drets fonamentals de les persones com la seguretat, dignitat i integritat); i protecció infantil, especialment dels xiquets més vulnerables.
Així mateix, el Mercat Central aposta per la recollida d'aliments i roba impulsada per la Generalitat i coordinada amb els ajuntaments que, en el cas de la ciutat de València, serà a través de les comissaries de la Policia Local de València. Els veïns que vulguen realitzar aquest tipus d'aportacions a Ucraïna poden fer-lo a través de qualsevol de les set unitats de districte. La més pròxima al Mercat Central és la comissaria de districte de Ciutat Vella, situada al carrer Alt.
El Mercat Central recorda als seus clients que no hi ha cambres de control de trànsit als carrers per a arribar a aquest recinte (per Guillem Sorolla i Avinguda de l'Oest), per la qual cosa l'accessibilitat està garantida en les mateixes condicions que prèviament a la seua posada en funcionament.
L'entrada a qualsevol dels tres aparcaments públics de l'entorn en els quals el Mercat Central regala una hora d'estacionament als seus clients -Centre Històric- Mercat Central; Avinguda de l'Oest (cantonada amb el Carrer Hospital); i Sant Agustí- està assegurada, ja que es pot circular sense problemes, i sense l'existència de cambres per l'Avinguda de l'Oest i per l'accés pel Carrer Guillem Sorolla.
Les línies de l'EMT que han modificat part del seu recorregut per les obres de reurbanització i permeten l'accés al Mercat Central són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives, que es poden consultar a través de l'enllaç http://bit.ly/EMT_PlaçaBruges. Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l'aparcament de Centre Històric- Mercat Central.
El Mercat Central de València ha participat aquest matí en la capital catalana, al costat del Mercado de la Ribera de Bilbao, el Mercado de la Paz de Madrid i el Mercat de la Boqueria de Barcelona, en una taula redona per a reflexionar sobre el repte de la logística, la venda en línia i la projecció dels mercats en el futur. (La sessió en streaming es pot recuperar ací).
Les quatre ciutats són referents amb els seus mercats, establiments que generen vida, activitat econòmica i cohesió social. Tots formen part de la Confederació Mercats Tradicionals d'Espanya, entitat que es va crear a l'octubre de 2019 i que actualment aglutina a 130 mercats espanyols.
L'acte ha tingut lloc en el marc de la celebració de les jornades 'Cuina 4.0', impulsades pel Mercat de la Boqueria i el Consorci de la Zona Franca de Barcelona per a debatre sobre aspectes relacionats amb els mercats, l'alimentació i l'emprenedoria en el món gastronòmic i dels mercats.
Venda en línia i projecció dels mercats en el futur
Vivim temps de canvi, de reorientació, de nous models econòmics. La digitalització i els seus reptes també afecten els mercats. Amb la pandèmia, aquest procés es va veure accelerat per la força i es van multiplicar els canals de venda en línia.
Cristina Oliete, gerent del Mercat Central de València, ha explicat que, en el seu cas, “la pandèmia els va aconseguir amb els deures fets”. “Portem 30 anys amb el servei a domicili. Durant la pandèmia, el WhatsApp ha sigut una eina clau. En el nostre mercat, continuem potenciant la venda presencial que, al seu torn, reforça la venda en línia”. A més, “la venda en línia és una gran oportunitat per als mercats de pobles i barris”, ha dit Oliete.
Guillermo del Camp, gerent del Mercado de la Paz de Madrid, ha destacat que encara que van començar amb l'e-commerce a la fi de 2016, no va ser fins a 2020 quan es va disparar. “Actualment, percebem l'e-commerce com un complement del canal físic. Un 10% de les vendes es fan per aquesta via”, ha afirmat.
Per art seua, Asier Beat, president del Mercado de la Ribera de Bilbao, ha assegurat que la venda en línia representa al voltant del 12%, i varia en funció del producte. “La venda en línia és un canal més de venda, i no serà l'únic. Hem de vendre per on el client vulga que el fem”, ha afegit. Òscar Ubide, gerent del Mercat de la Boqueria, ha explicat que van començar amb una plataforma externa de venda en línia fa un any i mig. “Al principi va costar que els comerciants cregueren en aqueixa via, però amb la pandèmia es van triplicar els venedors que van voler estar en la plataforma”. “Un 22% dels comerços del mercat té integrada la venda en línia i, en aquests, aquest canal suposa el 8% de les vendes”, ha afegit.
Sostenibilitat, models de ciutat i mobilitat
Guillermo del Camp ha assegurat que “els comerciants del mercat han de col·laborar amb l'ajuntament, els veïns i la ciutat per a aconseguir un model de comerç sostenible”. En aquest sentit, els canvis urbanístics i la mobilitat tenen molt a veure. Cristina Oliete ha explicat que la filosofia de zero emissions en el centre de la ciutat es confronta amb el fet de tindre un mercat situat en el cor de la capital.
Per part seua, Òscar Ubide, de la Boqueria, ha afegit que els mercats centrals de la ciutat haurien de rebre un tracte diferent, ja que, per a fer una compra pesada, el més probable és que el client vaja amb cotxe. Asier Beat, del Mercat de la Ribera, creu que els clients continuaran comprant en el mercat, però que “haurem d'oferir facilitats com portar-los la compra gran a casa per a adaptar-nos als canvis urbanístics de les ciutats”.
Perfil del consumidor i noves formes de comunicació
Del Camp, Beat, Oliete i Ubide han reflexionat també sobre el perfil del client. El gerent del Mercado de la Paz de Madrid considera que “la venda en línia salvarà i a enfortir la botiga física, ja que les plataformes ajuden a donar a conéixer als mercats a través d'Internet”.
De la mateixa manera, la gerent del Mercat Central de València ha destacat que cada vegada compten amb clients més joves i ha ressaltat la importància del sentiment de “orgull i pertinença”: “els nostres compradors presumeixen de la seua compra en el mercat”.
El president del Mercado de la Ribera de Bilbao ha incidit també en el públic més jove, al qual s'ha d'arribar a través de “una labor educativa”. “El que ens diferencia d'un supermercat és que ens poden preguntar quin és el millor producte, quines són les seues propietats, com s'elabora”, ha afegit. Finalment, el gerent del Mercat de la Boqueria, ha remarcat que “és important comptar amb prescriptores gastronòmics que reunisquen una comunitat de qualitat en Internet”.
La presidenta de l'Associació de Venedors del Mercat Central, Merche Puchades, ha mostrat la seua indignació davant la resposta de l'Ajuntament a les seues peticions sol·licitant que no es fera el canvi de sentit del trànsit al Carrer Carabasses –per impossibilitar la logística de càrrega i descàrrega necessària per a mantindre l'activitat del mercat- i que complira el seu compromís verbal de no posar en funcionament les cambres de control de trànsit fins que finalitzaren les obres de reurbanització de l'entorn.
L'Associació de Venedors del Mercat Central va decidir presentar formalment una sol·licitud a l'Ajuntament en aquest sentit, mitjançant instància per Registre d'entrada, el passat 19 d'octubre. La petició es va realitzar després d'haver tingut coneixement que la Regidoria de Mobilitat es disposava a posar en funcionament la cambra situada al Carrer de María Cristina, indicant que totes les cambres de l'Àrea de Prioritat Residencial de Ciutat Vella Nord entrarien aqueix mateix dia en funcionament de manera informativa fins a l'1 de desembre, data en la qual es començaran a imposar sancions econòmiques.
L'Associació recorda en el seu escrit que, en diverses ocasions, l'Ajuntament ha expressat el compromís que les cambres situades als carrers Vella de la Palla i María Cristina no es posarien en funcionament fins que no acabaren les obres d'urbanització de l'entorn i que així ho va transmetre, a més, a la coordinadora de l'Àrea de Mobilitat en la reunió convocada per la CEV amb totes les organitzacions empresarials afectades per aquestes obres.
Així mateix, destaca que els venedors s'estan comportant de manera exemplar, col·laborant en tot moment per a no suposar cap obstacle a la realització de les obres, aparcant en el soterrani del Mercat, pel qual accedeixen des del Pàrquing Centre Històric-Mercat Central, que, segons instruccions de l'Ajuntament han d'abandonar abans de les 11:00 h. Després d'aqueixa hora estacionen en els solars que l'Associació lloga, entre altres, al propi Ajuntament, al Carrer de la Carda, a la qual només es pot accedir actualment pel Carrer Carabasses i Plaza del Mercat, fins que finalitze la pavimentació de la zona de Plaza Ciudad de Bruges.
En resum, en la instància presentada a l'Ajuntament, l'Associació de Venedors del Mercat Central de València va sol·licitar:
Davant aquestes peticions, l'Ajuntament va remetre ahir una resposta a l'Associació de Venedors del Mercat Central, que, segons la seua presidenta, Merche Puchades, és “una aberració” i denota “la falta absoluta d'empatia municipal davant l'impacte que genera en l'activitat diària d'aquest mercat, en obligar a tots els vehicles que descarreguen en l'única zona que actualment tenen per a descarregar (calles Carabasses i Palafox) a girar pel carrer Llanterna i creuar Músic Peydro, que és un carrer per als vianants, o donar la volta per tota la ciutat”.
Puchades, afig que “sembla ser que s'oblida que el Mercat Central té una activitat comercial de quasi 300 parades, on, a més dels mateixos venedors, vénen prop de 500 proveïdors diferents al llarg de la setmana per a repartiment de mercaderies” i reitera el seu malestar perquè l'Ajuntament siga incapaç de retardar uns mesos aquestes mesures de control de trànsit, en respecte a una activitat comercial de la qual depenen moltes famílies.
Accés garantit per als clients, sense que els afecten les cambres
Els clients han tingut garantida l'accessibilitat al Mercat Central des de l'inici de les obres de reurbanització de l'entorn, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes, que romandran obertes tot el temps i on s'han incrementat, a més, els enganxaments dels carros que permeten traslladar la compra fins a l'aparcament públic de la Plaça Ciutat de Bruges.
L'entrada a qualsevol dels tres aparcaments públics de l'entorn en els quals el Mercat Central regala una hora d'estacionament als seus clients -Centre Històric- Mercat Central; Avinguda de l'Oest (cantonada amb el Carrer Hospital); i Sant Agustí- està garantida, ja que es pot circular sense problemes per l'Avinguda de l'Oest i per l'accés pel Carrer Guillem Sorolla, sense que els afecten les cambres de control de trànsit.
Les línies de l'EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut per les obres són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives, que es poden consultar a través de l'enllaç http://bit.ly/emt_plaçabruges. Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l'aparcament de Centre Històric- Mercat Central.
L'Associació de Venedors del Mercat Central de València optarà a les subvencions de l'Ajuntament en suport a les associacions de comerciants establides a la ciutat per a la realització d'actuacions de promoció comercial i foment de l'associacionisme 2021 amb la finalitat de reactivar la demanda i la dinamització del consum. El Mercat Central té previst destinar aquestes ajudes a impulsar la difusió del Servei a Domicili.
D'aquesta manera, la Regidoria de Comerç contribuirà a incrementar el coneixement entre els ciutadans d'aquest servei, que ha facilitat l'accés a productes bàsics d'alimentació durant la pandèmia, fins i tot en els moments més complicats d'estrictes restriccions de mobilitat implantades per les autoritats sanitàries.
L'import màxim destinat a atendre aquestes ajudes, que s'han pogut sol·licitar fins ahir, 23 d'agost, ascendeix a un màxim de 10.000 euros per associació.
El Mercat Central ha desenvolupat enguany diverses campanyes (‘Compra on line con nuestra nueva App’, ‘Te llevamos todo el sabor a casa’, ‘Si vols, et portem tot el sabor a casa’ y ‘Este verano, vayas donde vayas, te llevamos el sabor del mercado’) per a impulsar la promoció del Servei a Domicili, per a les quals s'ha sol·licitat aquesta ajuda de la regidoria de Comerç,
El nombre de clients que han utilitzat el Servei a Domicili del Mercat Central ha augmentat en un 50% des de principis d'estiu de 2021, en relació amb el mateix període de 2019. L'estratègia de comunicació i l'esforç realitzat pels venedors han permés consolidar aquesta experiència de compra entre els ciutadans, tant entre els qui ja eren clients com entre els qui han començat a utilitzar aquest servei en l'últim any i mantindre'l després de manera habitual.
Algunes persones han descobert en 2020 el Servei a Domicili del Mercat Central, que ja porta funcionant 30 anys, com una excel·lent alternativa a la compra presencial que els permet continuar adquirint l'àmplia gamma de productes que es poden trobar en els seus 259 parades. Tradicionalment molts clients recorrien a aquest Servei en els mesos estiuencs, amb la finalitat de continuar comprant els seus productes preferits quan es desplacen a altres llocs en vacances i rebre'ls a casa o recollir-los en el Servei gratuït de Consigna Frigorífica, al qual s'accedeix directament des del Pàrquing Mercat Central i està obert fins a les 21:00 h.
El Servei a Domicili, davant l'increment de la demanda experimentada, ha reorganitzat les seues rutes enguany, acurtant els terminis de lliurament i incrementant la freqüència de repartiment.
A València i l'àrea metropolitana, el repartiment es realitza de dilluns a dissabte, sempre en el dia i en funció de les rutes i els torns, que es poden consultar en la web (https://www.mercadocentralvalencia.es/Comprar/ServicioDomicilio), en el Servei d'Atenció al Client i parades de venda.
El Servei a Domicili a la província de València ha incrementat els dies de repartiment i ha acurtat els terminis de lliurament.
Les compres realitzades en la resta de la península i Balears compten amb el mateix servei de lliurament que a la província de València, amb enviament refrigerat i termini de lliurament en menys de 24 hores.
Qui desitge utilitzar el Servei a Domicili pot optar per fer la compra personalment en el Mercat, per telèfon, per correu electrònic o a través de la web.
L'Associació de Venedors del Mercat Central valora molt positivament l'evolució de les obres de reurbanització de l'entorn, que estan permetent tant la normalitat del funcionament de l'activitat de venda i les habituals activitats de càrrega i descàrrega, com l'accés dels clients que diàriament acudeixen a comprar a aquest recinte.
En aquest sentit, l'Associació ha ressaltat la bona coordinació tant amb l'Ajuntament, com amb Pavasal, l'empresa encarregada de la seua execució, que està permetent realitzar els ajustos de coordinació necessaris, en funció dels avanços de l'actuació, perquè l'activitat del Mercat no es veja afectada.
Els clients han tingut garantida l'accessibilitat des del primer dia, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes del Mercat, que estaran obertes durant el període en què es desenvolupen les obres i on s'han incrementat, a més, els enganxaments dels carros que permeten traslladar la compra fins a l'aparcament públic de la Plaça Ciutat de Bruges.
L'entrada als aparcaments de l'Avinguda de l'Oest (Pàrquing Avinguda de l'Oest i Pàrquing Mercat Central) està garantida, ja que es pot circular sense problemes per l'Avinguda de l'Oest i per l'accés pel Carrer Guillem Sorolla.
Les línies de l'EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives, que es poden consultar a través de l'enllaç http://bit.ly/emt_plaçabruges.
Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l'aparcament de Centre Històric- Mercat Central.
El nombre de clients que utilitzen el Servei a Domicili del Mercat Central s'ha incrementat notablement respecte a l'estiu de 2019. Des de principis de juny de 2021, el nombre de clients que han utilitzat este servei ha augmentat en un 50% en relació amb el mateix període de 2019.
L'estratègia de comunicació –a través de xarxes socials, premsa i publicitat- i l'extraordinari esforç realitzat pels venedors durant la pandèmia per a facilitar l'adquisició de productes bàsics d'alimentació han contribuït a consolidar este servei no sols entre els que ja eren clients habituals sinó també entre els qui no l'havien utilitzat amb anterioritat i han decidit repetir, gràcies a la bona experiència de compra, després d'eliminar-se les mesures restrictives de mobilitat que van limitar durant setmanes els desplaçaments dels ciutadans.
Algunes persones han descobert en l'últim any el Servei a Domicili del Mercat Central, que ja porta funcionant 30 anys, com una excel·lent alternativa a la compra presencial que els permet continuar adquirint l'àmplia gamma de productes que es poden trobar en els seus 259 llocs. Tradicionalment molts clients recorrien a este Servei en els mesos estiuencs, amb la finalitat de continuar comprant els seus productes preferits quan es desplacen a altres llocs en vacances i rebre'ls a casa o recollir-los en el Servei gratuït de Consigna Frigorífica, al qual s'accedeix directament des del Pàrquing Mercat Central i està obert fins a les 21:00 h.
El Servei a Domicili, davant l'increment de la demanda experimentada, ha reorganitzat les seues rutes enguany, acurtant els terminis de lliurament i incrementant la freqüència de repartiment.
A València i l'àrea metropolitana, el repartiment –mitjançant servei propi de HiServices- es continua realitzant tots els dies, de dilluns a dissabte, sempre en el dia i en funció de les rutes i els torns, que es poden consultar en la web (https://www.mercadocentralvalencia.es/Comprar/ServicioDomicilio), en el Servei d'Atenció al Client i paredes de venda.
A València hi ha torn de repartiment matí i vesprada per a tots els barris de la ciutat.
Tots els dimecres es fa repartiment en la costa, entre Puçol i Cullera. Al matí, en la costa nord, i, a la vesprada, en la costa sud.
El Servei a Domicili garanteix el lliurament, a més, en torns programats segons el destí, tant a diferents localitats de l'àrea metropolitana com a zones residencials com Terramelar, L'Eliana, Mas Camarena, Santa Bàrbara, La Cañada, El Vedat, Alfinach, El Bosc i El Saler, entre altres.
El Servei a Domicili a la província de València –del qual s'ocupa SEUR Fred, que garanteix el lliurament de tots els productes frescos, i tots els altres que es venen en el Mercat, en condicions òptimes- ha incrementat els dies de repartiment i ha acurtat els terminis de lliurament. Les eixides per a aquests destins són de dilluns a dijous, assegurant, a més, el lliurament abans de les 13:30 h de l'endemà.
Les compres realitzades en la resta de la península i Balears compten amb el mateix servei de lliurament que a la província de València, amb enviament refrigerat i termini de lliurament en menys de 24h, que ja han estat utilitzant aquestes setmanes clients que es troben estiuejant a Calp, Xàbia, Gandia, Vigo, Lleó, Cantàbria, Navarra o Bronchales.
Qui desitge utilitzar el Servei a domicili pot optar per fer la compra personalment en el Mercat, per telèfon, per correu electrònic o a través de la web.
Mitjançant aquesta pàgina -que disposa d'un pla interactiu, que canvia conforme canvien les dades en temps real, i de fitxes de totes les parades- resulta molt fàcil i atractiu realitzar la compra, amb la possibilitat d'adquirir prop de 20.000 productes com a fruita, verdura, pollastre, carn, peix, menjades per a portar, vins, productes gurmet, fruita seca, congelats, saladures... i qualsevol recipient per a cuinar-los a casa. I també rebre'ls on es desitge, en poques hores o pocs dies, en funció del destí.
L'Associació de Venedors del Mercat Central ha fet un balanç molt positiu de la primera setmana de les necessàries obres de reurbanització de l'entorn. En aquest sentit, ha ressaltat la bona coordinació tant amb les diferents regidories que intervenen en aquestes actuacions –Urbanisme, Comerç, Mobilitat i Policia Local-, a través dels tècnics responsables, com amb Pavasal, l'empresa encarregada de la seua execució.
Els clients han tingut garantida l'accessibilitat des del primer dia, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes del Mercat, que romandran obertes durant el període en què es desenvolupen les obres.
L'entrada als aparcaments de l'Avinguda de l'Oest està garantida, ja que el tall de trànsit es limita a la Plaça Ciutat de Bruges i es pot circular sense problemes per l'Avinguda de l'Oest i per l'accés a l'aparcament del Mercat Central, pel Carrer Guillem Sorolla.
La parada de taxis d'aquesta plaça s'ha traslladat uns metres per a situar-se temporalment a l'altura de l'Avinguda de l'Oest número 17, a molt pocs metres de l'entrada al Mercat Central per l'Avinguda de l'Oest en l'encreuament amb el Carrer Carabasses, just a l'eixida de l'aparcament. Per a això, s'han eliminat les places de moto i la zona de càrrega i descàrrega en aquesta zona.
Les línies de l'EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives, que es poden consultar a través de l'enllaç http://bit.ly/EMT_PlaçaBruges. Informadors de l'EMT resoldran els dubtes dels ciutadans sobre aquest tema, durant els primers dies, en les parades suprimides.
Així mateix, els clients podran continuar accedint amb bicicleta, si ho desitgen, podent-la aparcar en la planta -1 de l'aparcament de Centre Històric- Mercat Central, ja que s'han eliminat els enganxaments de bicicletes en la Plaça Ciutat de Bruges.
Gràcies a la fluïdesa de les relacions està sent possible, a més, compatibilitzar l'avanç de les actuacions amb l'activitat habitual de venda d'aquest recinte, garantint el seu desenvolupament amb normalitat. En aquest sentit, l'Associació de Venedors ha destacat que, a conseqüència de la impossibilitat de fer les tasques de càrrega i descàrrega en la Plaça de Ciutat de Bruges, l'Ajuntament, des d'inici de les obres, ha facilitat que aquestes es realitzen en el soterrani del propi Mercat, al qual es pot accedir directament des de l'aparcament de Centre Històric- Mercat Central i d'una manera gratuïta, mitjançant identificació de la matrícula dels venedors.
Les obres de l'entorn del Mercat Central de València han començat este matí garantint els accessos als qui desitgen acudir a aquest recinte utilitzant qualsevol mitjà de transport.
L'entrada als aparcaments de l'Avinguda de l'Oest no s'ha vist afectada per l'inici de les actuacions, en la Plaça Ciutat de Bruges, ja que el tall de trànsit es limita a aquesta plaça i es pot circular amb total normalitat per l'Avinguda de l'Oest i per l'accés a l'aparcament del Mercat Central, pel Carrer Guillem Sorolla.
La parada de taxis d'esta plaça s'ha traslladat uns metres per a situar-se temporalment a l'altura de l'Avinguda de l'Oest número 17, a molt pocs metres de l'entrada al Mercat Central per l'Avinguda de l'Oest en l'encreuament amb el Carrer Carabasses, just a l'eixida de l'aparcament. Per a això, s'han eliminat les places de moto i la zona de càrrega i descàrrega en esta zona.
Les línies de l'EMT que han hagut de modificar, desde hui, part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives, que es poden consultar a través de l'enllaç http://bit.ly/EMT_PlaçaBruges. Informadors de l'EMT resoldran els dubtes dels ciutadans sobre aquest tema, durant els primers dies, en les parades suprimides.
El Mercat Central ha volgut rendir el seu particular homenatge a les dones que, diàriament, han treballat sota les seues cúpules. Ho fa a través d'un vídeo amb imatges que mostren la seua activitat continuada en esta ‘catedral del producte fresc’ al llarg dels seus cent anys de vida.
El Mercat Central té veu de dona. La veu de les carnisseres, fruiteres, pescateras, verduleras, xarcuteres... i moltes empresàries, de tots els sectors comercials, que han escrit i escriuen les pàgines de la seua història.
A diferència d'altres mercats d'Espanya, les dones tenen una marcada presència en el Mercat Central de València. Una presència que es veu en la Junta Directiva de l'Associació de Venedors, amb un 60% de dones, presidida per una dona, amb una vicepresidència que ocupa una dona i una gerent que també és dona. I també en la plantilla, en la qual les dones tenen una representació de més del 60%.
Mira el vídeo a través d'aquest enllaç:
https://www.instagram.com/p/B9bRDXbKXOL/?igshid=1bwuy4fqkx78t
El Mercat Central de València, en el seu compromís amb la sostenibilitat, acaba d'escometre la substitució de les seues antigues lluminàries per leds, en les zones altes, la qual cosa suposarà un estalvi de quasi un 60%.
Les antigues lluminàries (164 unitats d'halogenurs metàl·lics de 250 watios) suposaven un consum total de 41.000 watios, mentre que les noves lluminàries (152 unitats industriled de 100 watios i 6 unitats de industriled de 240 watios), redueixen el consum a 16.640 watios.
La renovació de les lluminàries no solament es tradueix en un estalvi de 24.360 watios, i la conseqüent disminució de l'impacte mediambiental, sinó també en una millor il·luminació de l'edifici, que guanya en uniformitat. I és que, a més de les pròpies característiques de les lluminàries, aspectes com els graus d'inclinació i d'obertura de focus han sigut fonamentals per a realçar la bellesa dels llocs específics en els quals s'ha intervingut i del conjunt del Mercat Central.
Els treballs de renovació han sigut realitzats per Sondor Sistemes d'Il·luminació, empresa valenciana d'àmbit nacional, líder en el sector de la il·luminació alimentària.
Veure el vídeo sobre la substitució de lluminàries a través d'este link: https://youtu.be/iAReZJlx9Qo
Los clientes del Mercado Central podrán aparcar en el nuevo aparcamiento Centre Historic-Mercat Central, ubicado en la Plaza Ciudad de Brujas -que tiene previsto abrir sus puertas durante la mañana de este jueves- con total normalidad a partir de este viernes, 14 de diciembre.
El precio/hora de lanzamiento del nuevo aparcamiento, ubicado en la plaza de Brujas y con entrada por Guillem Sorolla, será 1,5 € hasta el día 6 de enero, según fuentes municipales.
De todos modos, hasta que la situación se regularice y de modo temporal, el Mercado garantiza a todos sus clientes el aparcamiento en su sótano, solar de la calle de La Carda y los dos parkings concertados, gratuitos con mercapuntos que los vendedores del Mercado Central les entregaran al realizar sus compras.
En total, se calcula, que serán 120.000 las plazas las que los clientes del Mercado Central podrán utilizar anualmente en el nuevo aparcamiento Centre Historic-Mercat Central, para poder realizar sus compras en la ‘Catedral del producto fresco’ con total comodidad. El parking del sótano se reservará, tras las navidades, para logística y las operaciones de carga y descarga que realizan los vendedores.
Para facilitar las compras, el Mercado Central tiene previsto instalar enganches para los carros en todas las plantas y realizar una intensa campaña informativa, a través de publicidad en mano, redes y emisoras de radio, con el fin de informar acerca de la disponibilidad y accesos de las nuevas instalaciones.
El nuevo parking ubicado en la Plaza de Ciudad de Brujas entra en funcionamiento en pleno inicio de la campaña de Navidad, una de las más importantes para el Mercado Central.
Servicio a Domicilio en la Comunidad Valenciana y a todos los destinos de Europa
Durante estos días, los clientes podrán, además de realizar sus compras en persona, hacerlo a través del Servicio a Domicilio. Este servicio permite realizar la compra por correo electrónico (pedidos@mercadocentralvalencia.es) o directamente en el Mercado, cuando el cliente, en lugar de llevársela personalmente, prefiera que se le entregue en una determinada dirección. En este caso, es necesario comunicar en el punto de Atención al Cliente (situado junto a la puerta de la Avenida del Oeste) el momento en el que han finalizado las compras, para que se pueda recoger en las paradas donde se ha realizado y gestionar el turno de entrega que corresponda.
En Valencia capital hay dos turnos de reparto de lunes a sábado. El turno de mañana es para las compras terminadas personalmente en el mercado antes de las 11:00 h o por teléfono, web o correo electrónico antes de las 10:00 h. En este caso, la entrega se realiza entre las 11:00 y las 14:30 h. El turno de tarde es para las compras realizadas en persona en el mercado antes de las 14:30 h o por teléfono, web o correo electrónico antes de las 13:00 h.
En Burjassot, Godella, Rocafort, Campolivar, Santa Bárbara, Mas Camarena, Torre en Conill, Bétera, El Plantío, La Cañada, Manises, Paterna, Valterna, Terramelar y Massarojos el turno de reparto es por la tarde, también de lunes a sábado.
Los días y horarios de entrega para el resto de poblaciones se pueden consultar en la web del Mercado Central (https://www.mercadocentralvalencia.es/Servicio-domicilio.aspx) o en Atención al Cliente (personalmente, por teléfono o por correo electrónico).
Los clientes pueden elegir la forma de pago que prefieran: bien en efectivo o con tarjeta de crédito en el domicilio de entrega o bien en efectivo o con tarjeta de crédito en cada parada o en el punto de Atención al Cliente del Mercado.
El Servicio a Domicilio tiene un coste de 7 € para compras inferiores a 100 € y de 4 € para compras superiores a 100 €. Estas tarifas incluyen las gestiones, recogida y almacenamiento de la compra en la Consigna Frigorífica del Mercado y transporte refrigerado.
Quienes lo utilicen disponen de un servicio gratuito para recibir un SMS de aviso en el que se les informa sobre la hora aproximada de entrega del pedido y el contacto del repartidor.
Los envíos nacionales e internacionales están sujetos al peso de la compra y a tarifa regularizada por la empresa de transportes correspondiente (SEUR). Una vez finalizada la compra y pesada, se contacta con el cliente para informarle del importe total del pedido (importe de la compra + importe del transporte).
Para comprar a través de este Servicio hay que registrarse previamente como cliente, en el Punto de Atención, por teléfono o a través de la web. En el proceso de registro, que es totalmente gratuito, se solicitan los siguientes datos: nombre completo, DNI, teléfonos de contacto, correo electrónico, turno de entrega preferido y forma de pago.
Pack Experiencia: regalos del Mercado Central por Navidad
En estos días cobra especial relevancia la campaña Pack Experiencia,que ofrece la posibilidad de regalarun obsequio ideal por Navidad, tanto para las empresas que quieran obsequiar a sus empleados, como para particulares, adaptado incluso hasta para los regalos de amigos invisibles. A través de un Pack Experiencia, con los mercaeuros que cada cliente decida, desde 5 €, los destinatarios pueden elegir por sí mismos los productos por los que deseen canjearlos y confeccionar con pleno acierto su propia cesta de Navidad.
Bajo los lemas ‘¡Bien! Por fin han acertado con la cesta de Navidad’ y ‘Esta Navidad que cada cual se haga su cesta’, el Mercado sugiere a sus clientes regalar en estas fechas, a sus familiares y amigos o en el ámbito de su empresa, un Pack Experiencia, compuesto por cuantos mercaeurosdesee.
El proceso es muy sencillo. Basta con dirigirse a la Oficina de Atención al Cliente, ubicada junto a la puerta de la Avenida del Oeste y adquirir gratuitamente un estuche y los mercaeuros que desee, con un valor individual de 5 €.
Los destinatarios del regalo podrán luego canjear sus mercaeuros en cualquiera de los casi 300 puestos que ocupan las calles del Mercado Central y que despliegan una amplia gama de productos frescos de la máxima calidad, como frutas, verduras, frutos secos, especias, carnes de todo tipo, alta charcutería, pescados, mariscos y salazones, legumbres, panadería y pastelería, cafés, vinos, cervezas y licores y comida elaborada, así como otros productos como utensilios de cocina típicos de Valencia, souvenirs, joyería y bisutería, reparación de calzado y piel, marroquinería y complementos.
Además, hay cafeterías, horchaterías y tiendas especializadas en productos como las setas, algas, azafrán, aceites, turrones y dulces,tiendas gourmet y de productos procedentes de países de todo el mundo en los que se pueden utilizar los mercaeuros.
El Mercado Central de Valencia recuerda a sus clientes que durante los meses de verano mantiene sus horarios habituales, su oferta comercial y todos sus servicios, entre los que se encuentran el Servicio a Domicilio, el Servicio de Consigna Frigorífica y la Sala de Lactancia.
Precisamente el Mercado acaba de lanzar una campaña a través de la que informa a sus clientes de que, también en vacaciones, podrán seguir disfrutando de su amplia variedad de productos, gracias al Servicio a Domicilio, que permite su entrega, en perfectas condiciones, en cualquier destino de Europa.
Esta campaña se está difundiendo desde comienzos de este mes de julio a través de carteles y publicidad en los puntos de venta en el propio Mercado Central y también a través de redes sociales.
La campaña muestra una imagen muy veraniega, en el mar, con el mensaje ‘Estés donde estés te la llevamos. Tu compra más fresca’, junto al número de teléfono (96 382 91 01) y la web (www.mercadocentralvalencia.es), a través de los que se puede hacer el pedido.
El Servicio a Domicilio permite también realizar la compra por correo electrónico (pedidos@mercadocentralvalencia.es) o directamente en el Mercado, cuando el cliente, en lugar de llevársela personalmente, prefiera que se le entregue en una determinada dirección. En este caso, es necesario comunicar en el punto de Atención al Cliente (situado junto a la puerta de la Avenida del Oeste) el momento en el que han finalizado las compras, para que se pueda recoger en las paradas donde se ha realizado y gestionar el turno de entrega que corresponda.
En Valencia capital hay dos turnos de reparto de lunes a sábado. El turno de mañana es para las compras terminadas personalmente en el mercado antes de las 11:00 h o por teléfono, web o correo electrónico antes de las 10:00 h. En este caso, la entrega se realiza entre las 11:00 y las 14:30 h. El turno de tarde es para las compras realizadas en persona en el mercado antes de las 14:30 h o por teléfono, web o correo electrónico antes de las 13:00 h.
En Burjassot, Godella, Rocafort, Campolivar, Santa Bárbara, Mas Camarena, Torre en Conill, Bétera, El Plantío, La Cañada, Manises, Paterna, Valterna, Terramelar y Massarojos el turno de reparto es por la tarde, también de lunes a sábado.
Los días y horarios de entrega para el resto de poblaciones se pueden consultar en la web del Mercado Central (https://www.mercadocentralvalencia.es/Servicio-domicilio.aspx) o en Atención al Cliente (personalmente, por teléfono o por correo electrónico).
Los clientes pueden elegir la forma de pago que prefieran: bien en efectivo o con tarjeta de crédito en el domicilio de entrega o bien en efectivo o con tarjeta de crédito en cada parada o en el punto de Atención al Cliente del Mercado.
El Servicio a Domicilio tiene un coste de 7 € para compras inferiores a 100 € y de 4 € para compras superiores a 100 €. Estas tarifas incluyen las gestiones, recogida y almacenamiento de la compra en la Consigna Frigorífica del Mercado y transporte refrigerado.
Quienes lo utilicen disponen de un servicio gratuito para recibir un SMS de aviso en el que se les informa sobre la hora aproximada de entrega del pedido y el contacto del repartidor.
Los envíos nacionales e internacionales están sujetos al peso de la compra y a tarifa regularizada por la empresa de transportes correspondiente (SEUR). Una vez finalizada la compra y pesada, se contacta con el cliente para informarle del importe total del pedido (importe de la compra + importe del transporte).
Para comprar a través de este Servicio hay que registrarse previamente como cliente, en el Punto de Atención, por teléfono o a través de la web. En el proceso de registro, que es totalmente gratuito, se solicitan los siguientes datos: nombre completo, DNI, teléfonos de contacto, correo electrónico, turno de entrega preferido y forma de pago.
Servicio gratuito de consigna frigorífica y Sala de Lactancia
Otro de los servicios cada día más demandado por los clientes del Mercado Central es el de Consigna Frigorífica, que permite realizar la compra por el método que se prefiera (teléfono, web, e-mail o personalmente) y recogerla en persona en el sótano del Mercado, andando o con el propio vehículo, hasta las 21:00 h.
La Sala de Lactancia facilita las compras a las mujeres que acuden con sus bebés, proporcionándoles un espacio adecuado y cercano para atenderlos.
Valencia, 1 de diciembre de 2017. Mañana sábado, 2 de diciembre, el Mercado Central te ofrece la posibilidad de volver a disfrutar de la alegría de PayaSOSpital. Un sábado más, voluntarios y payasos de esta ONG acudirán al Mercado Central, como ya lo hicieron el 11 y el 18 de noviembre.
A partir de las 11,00 h de la mañana, quienes lo deseen podrán disfrutar de un espectáculo improvisado de los payasos y de las explicaciones de los voluntarios de esta ONG sobre la actividad que se desarrolla en diversos hospitales de la Comunidad Valenciana.
Cada semana PayaSOSpital realiza espectáculos personalizados en las habitaciones de los niños hospitalizados en los servicios de Oncología Pediátrica y Pediatría de ocho hospitales de Valencia (La Fe, el Clínico y Doctor Peset), Alicante (Hospital General de Alicante, Hospital de San Juan y Hospital General de Elche) y Castellón (Hospital General de Castellón y Hospital de la Plana de Villarreal).
Las actuaciones son realizadas por un equipo estable de payasos profesionales formados por la asociación, que actúan en las habitaciones, unidades especiales, pasillos, ascensores y salas de espera -siempre y cuando cuenten con el consentimiento del niño-, interpretando parodias clásicas o improvisadas, canciones y piezas instrumentales; haciendo juegos de magia, de malabares y con marionetas; y también pompas de jabón.
Los payasos, vestidos de doctores con batas de colorines, van siempre en pareja, como lo establece la histórica tradición del clown. De este modo, forman dúos cómicos y divertidos que ayudan a hacer más llevadero el día a día de los niños hospitalizados.
Los artistas trabajan en estrecha coordinación con el personal médico y asistencial. Antes de sus actuaciones, los payasos tienen un tiempo ‘sin nariz’, en el que un miembro del equipo sanitario les informa de la situación médica y psicológica de los niños. Esta puesta en común, que PayaSOSpital denomina ‘transmisión’ es esencial para que los payasos puedan improvisar un espectáculo adaptado al estado de ánimo y situación de cada niño.
Los payasos ofrecen, además, su apoyo en algunos tratamientos. De hecho, para aliviar el estrés y la ansiedad de los niños y sus padres, el personal sanitario solicita muchas veces su presencia en la aplicación de tratamientos dolorosos o en los que se necesita que el niño esté relajado o distraído.
Valencia, 1 de diciembre de 2017. Mañana sábado, 2 de diciembre, el Mercado Central te ofrece la posibilidad de volver a disfrutar de la alegría de PayaSOSpital. Un sábado más, voluntarios y payasos de esta ONG acudirán al Mercado Central, como ya lo hicieron el 11 y el 18 de noviembre.
A partir de las 11,00 h de la mañana, quienes lo deseen podrán disfrutar de un espectáculo improvisado de los payasos y de las explicaciones de los voluntarios de esta ONG sobre la actividad que se desarrolla en diversos hospitales de la Comunidad Valenciana.
Cada semana PayaSOSpital realiza espectáculos personalizados en las habitaciones de los niños hospitalizados en los servicios de Oncología Pediátrica y Pediatría de ocho hospitales de Valencia (La Fe, el Clínico y Doctor Peset), Alicante (Hospital General de Alicante, Hospital de San Juan y Hospital General de Elche) y Castellón (Hospital General de Castellón y Hospital de la Plana de Villarreal).
Las actuaciones son realizadas por un equipo estable de payasos profesionales formados por la asociación, que actúan en las habitaciones, unidades especiales, pasillos, ascensores y salas de espera -siempre y cuando cuenten con el consentimiento del niño-, interpretando parodias clásicas o improvisadas, canciones y piezas instrumentales; haciendo juegos de magia, de malabares y con marionetas; y también pompas de jabón.
Los payasos, vestidos de doctores con batas de colorines, van siempre en pareja, como lo establece la histórica tradición del clown. De este modo, forman dúos cómicos y divertidos que ayudan a hacer más llevadero el día a día de los niños hospitalizados.
Los artistas trabajan en estrecha coordinación con el personal médico y asistencial. Antes de sus actuaciones, los payasos tienen un tiempo ‘sin nariz’, en el que un miembro del equipo sanitario les informa de la situación médica y psicológica de los niños. Esta puesta en común, que PayaSOSpital denomina ‘transmisión’ es esencial para que los payasos puedan improvisar un espectáculo adaptado al estado de ánimo y situación de cada niño.
Los payasos ofrecen, además, su apoyo en algunos tratamientos. De hecho, para aliviar el estrés y la ansiedad de los niños y sus padres, el personal sanitario solicita muchas veces su presencia en la aplicación de tratamientos dolorosos o en los que se necesita que el niño esté relajado o distraído.
La asociacion de cancer infantil ESPERANZA Y SONRISA pondra el sabado un stand solidario de informacion y recogida de fondos para la investigacion del cancer infantil,la asociacion esta fundada por Amparo Ruiz, mama de Iraila
Iraila que es una niña valenciana que participo llegando lejos en la voz kids de Tele 5 y su sueño era ganar mucho dinero para que su odontologa inventase medicamentos para curar a todos los niños con cancer, por desgracia Iraila fallecio tras años luchando contra esta terrible enfermedad aunque fue feliz y no dejo de sonreir.
Su madre quiere cumprir el sueño de su hija de que haya investigacion de la enfermedad ya que hasta hace poco al cancer infantil de destinaban muy pocos recursos.
Desde la asociacion indican que se puede seguir la causa en la pagina de facebook ESPERANZA Y SONRISA https://www.facebook.com/EsperanzaYSonrisa/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf y que se puede hacer colaboraciones o aportar ideas mandando un correo a info@esperanzaysonrisa.org .
La asociación agracede la colaboración que están recibiendo por parte de numerosos ciudadanos y los invitan a pasarse por la mesa solidaria que instalaran en el mercado central e indican que seria importante que se difunda para ayudar a todos los niños que por desgracia sufren esta terrible enfermedadque sufrio IRAILA y muchos otros niños.
Vayas donde Vayas, Nos vamos contigo
Todos nuestros productos te llegarán fresquitos, fresquitos, desde el Mercado Central de Valencia a tu lugar de vacaciones. A cualquier lugar de la playa o la montaña.
1.- Date de alta como cliente del Servicio a Domicilio (Sólo en caso de nuevos clientes de Servicio a Domicilio)
2.- Realiza tu pedido por:
- Teléfono: 963 829 101
- Web: Accede a nuestra Web
- Mail: pedidos@mercadocentralvalencia.es